Veelgestelde Vragen

  Hoe tailleren de merken?

Bij de beschrijving van het kledingstuk vind je terug of het merk of dat artikel al dan niet groter of kleiner tailleert. Indien je graag wat meer informatie hebt over de grootte van een bepaald artikel, mag je ons steeds contacteren. We meten graag iets voor je op!

 

  Ik zou graag eens langskomen in de echte winkel in Aalst, hoe pak ik dit best aan?

De winkel is elke dag open van 10u tot 17u, behalve op donderdag en zondag. Hier kan je de kledij in ‘t echt shoppen of een pakje dat je reeds online bestelde, afhalen. Ons adres is Sint-Jorisstraat 14, 9300 Aalst, vlak bij de Hopmarkt.

 

  Ik heb bericht ontvangen dat mijn pakje vertrokken is, maar het is nog niet toegekomen?

Zodra je pakje verzonden is, krijg je van GLS een mail met daarin de track & trace code van je pakje. Daarmee kan je zelf de status van je pakje checken, een ander tijdstip of adres aanvragen en info opvragen bij GLS. Aarzel bij vragen of problemen ook niet ons even te contacteren.

 

  Ik zou graag ruilen tegen een andere maat/ander artikel, hoe pak ik dit aan?

Je kan ons best even een mailtje sturen met wat je zou willen ruilen/retourneren via dit ruil- en retourformulier

Hiervoor zijn er verschillende manieren:
1. Je komt binnen de 14 dagen na aankoop met de kledij in originele staat en met labeltje naar de winkel. Je kan kiezen voor een andere maat of een ander artikel.
2. Je stuurt jouw retourartikels op naar Pepatino, St Jorisstraat 14 bus 1, 9300 Aalst.

Daarbij stop je het ingevuld retourformulier. Dit vind je terug op de achterzijde van je bestelbon of kan je downloaden via deze link. Zo kunnen we jouw vraag correct opvolgen. Als je graag een ander artikel of een andere maat in de plaats wil, kan je online een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste kledij. Graag vermelden bij de opmerking dat het om een retourartikel gaat. Indien je iets nieuws kiest in ruil en het bedrag is minder dan het bedrag van je retourartikel, gelieve dan ook aan te geven hoe je het restbedrag wil ontvangen (shoptegoed, rekeningnummer). Indien je een bedrag moet bijbetalen voor een artikel omdat de waarde hoger is dan het retourartikel, berekenen we voor jou het verschil en geven we de betaalinfo door. Jij staat in voor de verzendkosten van het pakket dat je naar ons terugstuurt, wij dragen de verzendkosten van het artikel dat je in ruil wil.

 

  Ik heb een bepaald kledingstuk gezien maar de maat die ik wens is niet meer op voorraad. Kan Pepatino die voor mij bijbestellen?

Afhankelijk van welke leverancier, het tijdstip en voornamelijk de stock van onze leveranciers, kunnen we artikels voor je bijbestellen. Stuur ons gerust even een mailtje indien je vragen hebt over een specifiek artikel.

 

  Hoe gebeurt de levering van mijn pakje?

De levering van je pakje gebeurt via de koeriers van GLS.

 

  Jullie werken met vaste verzendkosten, ongeacht het aantal stukjes dat ik bestel. Kunnen jullie een lagere verzendkost aanrekenen en één stukje gewoon met de brievenbuspost verzenden?

Neen, dit is helaas niet mogelijk, aangezien wij met een vaste verzendpartner GLS werken (die het ons mogelijk maakt om het verzendtarief laag te houden) en gewicht helaas geen verschil maakt voor de pakjes die wij verzenden. Bovendien hebben we dan een garantie dat het pakje toekomt, wat met brievenbuspost helaas niet zo is. Vanaf een bestelling hoger dan 100 euro betaal je geen verzendkosten voor je bestelling.